Kan mijn bestelling als cadeau worden verpakt?
Onze sieraden worden vaak cadeau gegeven bij bijzondere gelegenheden. We verpakken de sieraden in een luxe sieradenbuideltje of sieradendoosje, klaar om cadeau te geven. Dit doen we zonder extra kosten, want we geloven dat een mooi sieraad een mooie verpakking verdient.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
De meeste sieraden verwerken we dezelfde werkdag. Normaal gesproken zijn wijzigingen niet mogelijk zodra de bestelling is geplaatst. Controleer de bestelling dus goed! Alleen als we nog niet zijn begonnen met de verwerking van je bestelling, kunnen wij mogelijk nog iets aanpassen. Neem daarom direct contact met ons op om te zien of er nog iets gewijzigd kan worden.
Het plaatsen van mijn bestelling lukt niet, wat nu?
Wat vervelend dat het plaatsen van de bestelling niet lukt. Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Dan helpen we je graag verder om de bestelling te plaatsen.
Twijfel je of het gelukt is om de bestelling te plaatsen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Wij controleren graag de status van je bestelling.
Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen.
Het kan voorkomen dat onze e-mails in de spam of ongewenste map terechtkomen. We adviseren je om deze map te controleren. Mocht de mail ook niet in de spam map zitten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn sieraad past niet, wat nu?
Wat jammer dat het sieraad niet past. Neem per mail contact op met onze klantenservice voor het bespreken van de mogelijkheden.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Wij bieden in Nederland gratis verzending voor bestellingen vanaf €29. Bestel je voor een kleiner bedrag? Dan betaal je €2,99 verzendkosten.
Wat is de levertijd?
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Voor de meeste sieraden geldt: als je voor 14:00 uur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog gemaakt en verzonden. De verwachte levertijd na verzending is 1 tot 3 werkdagen.
Wij zijn voor de bezorging van je bestelling afhankelijk van PostNL, waardoor we de verwachte leverdatum niet kunnen garanderen.
PostNL brievenbuspost: geen bezorging op zondag en maandag.
Wij verzenden jullie pakketjes van maandag t/m vrijdag, maar niet in het weekend.
Voor welke verzendopties kan ik kiezen?
Sommige bestellingen bij egostijl.nl worden als brievenbuspost verstuurd en hebben track and trace. Omdat onze sieraden door de brievenbus passen, hoef je niet thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. Tassen zijn in grotere dozen.
Onze bestellingen worden via PostNL verzonden en de bezorging is CO2-neutraal. Hiermee compenseren we de CO2-uitstoot. Dankzij onze milieuvriendelijke verzendmethode kun je met een gerust hart een uniek sieraad voor jezelf of lievelingspersoon bestellen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wij bieden Track & Trace service voor onze pakjes .
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?
Hoewel PostNL ernaar streeft om je bestelling binnen Nederland de volgende werkdag te bezorgen (dinsdag t/m zaterdag), kan het voorkomen dat de bezorging iets langer duurt.
Wij geven PostNL vijf werkdagen de tijd om je bestelling te bezorgen. Heb je vijf werkdagen na het ontvangen van de verzendbevestiging de bestelling nog niet in huis? Neem dan contact met onze klantenservice op.
Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?
Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Stuur een e-mail naar info@egostijl.nl met de volgende informatie:
Het ordernummer
Een duidelijke beschrijving van je klacht
Eventueel een foto (indien mogelijk)
We zullen zo snel mogelijk op je bericht reageren
Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dit?
Sieraden die niet gepersonaliseerd zijn, mogen wel worden geretourneerd. Het sieraad moet dan ongedragen en onbeschadigd zijn. Egostijl.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen.
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen nagaan of retourneren mogelijk is.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten worden niet vergoed. Deze zijn voor eigen rekening.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Is jouw bestelling toch niet helemaal naar wens? En wil je sieraden retour naar ons sturen? Dit kan door de bestelling op te sturen naar het onderstaande adres. Wil je bij de retourzending een briefje toevoegen met het ordernummer en een korte toelichting? Dan kunnen wij jouw bestelling gemakkelijk herkennen en de retour zo snel mogelijk verwerken.
Egostijl
Zwaardmeen 9
3844KK Harderwijk
Heb je nog vragen of heb je hulp nodig bij het retourproces? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Hoe kan ik een opmerking bij mijn bestelling doorgeven?
Heb je een speciaal verzoek of een vraag? Gebruik dan het opmerkingenveld. Dit veld kom je voor het afrekenen van de bestelling tegen.